Контактна інформація

Шляхи реалізації діяльнісного підходу на заняттях біології в умовах впровадження Нового державного стандарту

14 листопада 2018 р.

Немає чогось більш винахідливого, ніж природа. В ній не все досконале, але водночас все ідеальне. Люди коряться законам природи, навіть коли діють проти них. Формування природничо-наукової картини світу та природничо-наукової компетентності, уявлень про роль і місце людини в природі, засвоєння основних понять природознавства, що складають ядро знань про природу – основне завдання природничих наук, об’єднаних в інтегрований курс «Природничі дисципліни», що включає модулі «Природничий», «Фізико – астрономічний», «Хімічний», «Біолого - екологічний», «Географічний».

14 листопада 2018 року в нашому коледжі відбулось обласне методичне об’єднання викладачів біології на тему: «Шляхи реалізації діяльнісного  підходу на заняттях біології в умовах впровадження Нового державного стандарту». З доповіддю виступила Демкович Лілія Ігорівна -  голова обласного   методичного об’єднання викладачів біології, кандидат історичних наук.

З досвіду роботи викладачів біології Чортківського гуманітарно – педагогічного коледжу імені Олександра Барвінського «Роль біолого - екологічного модуля у  формуванні життєвих  компетентностей та мотивації навчальної діяльності» поділилися викладачі біологічного модуля Окіпна О.М., Парасюк Т.В.  

Викладачі Кіб’юк Г.Я.(викладач біології і екології) та Кулій Н.О. (викладач фізики і астрономії) змусили поринути у загадковий океан доведень і законів, провівши моделювання інтегрованого   заняття із групою ПО 23 на тему «Надорганізмові рівні організації живої природи: популяція, екосистема, біосфера. Вплив абіотичних (фізичних) факторів на живі організми». Надзвичайно цікавим виявилося поєднання цих з одного боку схожих, а з іншогозовсім різних наук. Особливу роль відіграла форма проведення заняття ділова гра «Морський бій». Студенти сумлінно підготувалися, об’єднавшись у групи «Спектр»  та «Блискавка». Їм доводилось давати обґрунтовані відповіді, які об’єднували в собі знання як з біології, так і з фізики на зовсім очевидні питання, як здавалось на перший погляд «Чому небо блакитне? Чому трава зелена? Чи може влітку випасти сніг? Чи можна закип’ятити воду в паперовій коробці? Як розрахувати їжу для певного виду риб?» На ці та безліч інших запитань знайшлися змістовні та творчі відповіді, які об’єктивно оцінювалися членами журі.

Заняття виявилось дуже непередбачуваним та ефективним. Кораблі знань впевнено прокладали маршрути в океані природничих наук.

Під час методичних діалогів викладачі області акцентували увагу на практичному використанні здобутих знань. Вдало продемонструвала це виставка дарів природи «Осінній вернісаж», яку оформили студенти в вестибюлі коледжу під керівництвом викладача Снігур Ірини Володимирівни та методична інсталяція «Знаменні дні природи і здоров’я у листопаді», віртуальна мандрівка «Презентація закладу освіти», що підготувала викладач природничих дисциплін Помозибіда Оксана Казимирівна.

На продуктивну роботу засідання вплинув виступ директора коледжу Пахолка Романа Івановича, який проінформував викладачів про роботу навчального закладу.

версія для друку
відіслати на E-Mail
Мапа сайту  ::  Новини  ::  Контактна інформація