Контактна інформація

Педагогічна практика

Важливе місце у формуванні професійних навиків у становленні вчителя початкових класів відіграє педагогічна практика. Керівництво та методичне забезпечення практики здійснюють заступник директора з навчально-виробничої роботи Войтович О.Г. та методист Левчук О.В.

Коледж тісно співпрацює з школами, дошкільними та виховними закладами міста Чорткова, які є навчальною базаю практики.

Педагогічні колективи шкіл, директори завучі створили належні умови для проведення всіх видів практики, а досвід вчителів шкіл Черемшинської І.Я., Маслянко Т.М., Охріменко І.М., Гаврилюк Г.С., Радко О.Ю. (ЗОШ № 5), Соболєвої Т.Є., Мелимуки Н.В., Пандрак Г.П. (ЗОШ № 2), Бернадської Н.Т., Троян Г.І., Підсадної В.В., (ЗОШ № 7), Стефанишин О.Б., Погрібної Г.І., Даньо Н.М. (ЗОШ № 6) – це невичерпне джерело нових ідей, творчих підходів у формуванні практичних навиків та професійних умінь студентів.

Особлива роль у формуванні педагогічної майстерності майбутніх вчителів належить методистам з педагогічної практики, які під час викладання спецдисциплін та практичних занять формують майбутнього спеціаліста. Це методисти Андрушків Ю.С., Сов’як І.В., Швед Г.Я., Безпалько О.М., Катеринюк Н.В., Пахолок Р.І., Поселюжний Т.Б., Клим І.Г., Мацуєва Т.С., Ковалів С.М., Синишин Л.В., Каськів І.Д., Грабовий О.В., Костишин Л.М., Помозибіда О.К., Коцюк І.М., Мальована В.Й., Гаєвська Г.М., Гавриленко Н.М., Савінська С.Г., Дрозд О.А., Ковальчук Ф.П., Яковлєва В.А., Федоришин Б.А., Федоришин О.О., Паскевич Н.Д., Задорожна Р.Р.
Під час практичної роботи, аналізу пробних занять методисти залучають студентів до здійснення наукових досліджень, встановлення причинно-наслідкових зв’язків, які впливають на якість навчання учнів початкових класів. Цікаво організована робота під час практики "Перші дні дитини в школі", яка спонукала ряд студентів до проведення соціологічних досліджень та пошуку нових форм навчання дітей 1 класу.

Справжні грані талантів розкриваються у студентів під час літньої практики. Протягом літа студенти коледжу працюють в базових таборах "Зорепад", "Промінь" (Теребовлянського району), "Ромашка" - Заліщицького району, "Лісова пісня" - Борщівського району, "Збруч" - Гусятинського району, "Лісовий дзвіночок", турбазі "Лісова"  (Бучацького району), у дитячих садках та прихідних таборах шкіл.

Працюючи вихователями в оздоровчих таборах, студенти творчо підходять до організації дитячого дозвілля.

Формуванню основ професійної компетентності студентів спеціальності "Соціальна педагогіка" сприяє проходження практики майбутнього соціального педагога в школі та соціальних установах.

Педагогічна практика в коледжі різноманітна та багатогранна. Вона спирається на багатий досвід української національної школи, на національні традиції та звичаї.

Якісній практичній підготовці сприяє навчально-методичне забезпечення, підготовлене керівниками Войтович О.Г., Левчук О.В., Савінською С.І. Це методичні посібники: "Виховна практика", "Практика в оздоровчих літніх таборах", "Пробні уроки", "Аналіз уроків та занять", "Співаємо разом", "Робота соціального педагога в мікрорайоні", "Охоронно – захисна і профілактична, реабілітаційно-корекційна практика" та інші.

*  *  *

В коледжі відбувся конкурс  "Лунай, моя пісне…", в якому взяли участь студенти третього курсу. Дійство відбувалося в рамках підсумку з виховної практики та підготовки до літньої практики в дитячих оздоровчих таборах. Переможцями конкурсу стали студенти груп ПО33, ПО34, ПО45.

*  *  *

Соціально-педагогічна практика
у І семестрі 2015-2016 навчального року
 
В рамках охоронно-захисної, профілактичної та корекційно-реабілітаційної практики студенти групи СП4 спеціальності "Соціальна педагогіка" відвідали ряд закладів та провели заняття з учнями загальноосвітніх шкіл. Зокрема, в ЗОШ №2 м.Чорткова (директор школи Кульчицький Р.В., практичний психолог Гавриленко С. М.) корекційні заняття провели Сароз Катерина, Ямняк Ірина, Мотурняк Ірина, Панькуш Ірина.

З метою вивчення особливостей корекційно-реабілітаційної роботи в закладах, де навчаються та виховуються діти з вадами розвитку, студенти відвідали та спостерігали заняття в Заліщицькому багатопрофільному навчально-реабілітаційному центрі, Петриківському дитячому будинку-інтернаті, Теребовянській обласній комунальній загальноосвітній школі-інтернаті для глухих дітей, Тернопільському обласному багатопрофільному навчально-реабілітаційному центрі.

Про можливості соціальної адаптації інвалідів з вродженою і спадковою патологією, розповіла лікар-генетик Чортківської районної поліклініки Рощук Галина Павлівна.

Організація та проведення профілактичних бесід – тема спілкування з завідувачкою кабінетом планування сім’ї, лікарем-гінекологом Чернюк Інною Євгенівною.

Одним із завдань практики було ознайомлення з роботою державних соціальних інституцій, які здійснюють соціальну роботу з дітьми та молоддю. Студенти групи СП4 зустрічались із начальником служби у справах дітей Чортківської міської Ради Дацюком В.С. та головним спеціалістом ЦСССДМ Чортківської міської Ради Коберніцькою Т.В.

В рамках практики студенти відвідали арештний дім Чортківської установи виконання покарань УДПС України в Тернопільській області (№26), що дозволило ознайомитись з особливостями роботи практичного психолога з неповнолітніми засудженими.

Особливості охоронно-захисної, корекційної роботи в змісті роботи з прийомними сім’ями – проблема, яка вивчалась при зустрічі із Сестрою Йосафатою, яка два роки тому створила прийомну сім’ю. Зараз під опікою в неї 5 дітей.

Робота благодійного фонду "Карітас" - приклад щирого серця, доброї душі соціального працівника. Студенти ознайомились із специфікою роботи фонду в сфері корекційної та реабілітаційної роботи.

*  *  *

версія для друку
відіслати на E-Mail
Мапа сайту  ::  Новини  ::  Контактна інформація