Студенти писали своє ім’я на аркуші паперу і до кожної букви імені добирали ті риси, які характеризують кожного із них. Всі хотіли показати себе із кращої сторони, проте писали лише правду. Щоб визначити своє місце у колективі, студенти групи малювали дерево і прикріплювали на дошці. Таким чином побачили різноманітні малюнки, що характеризували кожного студента зокрема.
Мета наступного завдання полягала в тому, щоб виявити лідера в групі. Студенти із заплющеними очима повинні були у центрі кола поставити крапку. Хто опиниться ближче до центру-має найбільшу схильність до лідерства.
На завершення години спілкування студентам було представлено чотири символи:пісок, м’яка глина, маяк і факел. За їх допомогою всі гуртом визначили тип свого колективу.