30 березня 2016р.
Всеукраїнське методичне об’єднання
Темою засідання Всеукраїнського методичного об’єднання вчителів історії, що проходило під час роботи ІV етапу ХХІ Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії, було обговорення актуальних питань викладання історії у загальноосвітніх навчальних закладах та ознайомлення з досвідом роботи освітян Тернопільщини. Важливі питання щодо формування іміджу України у сучасному інформаційному суспільстві засобами історичної науки висвітлили професор, доктор історичних наук А.М.Киридон, директор Державної наукової установи «Енциклопедичне видавництво» (м.Київ), Т.О. Гребенчук, методист Академії неперервної освіти (Київська область). Сучасні підходи до підвищення професійної компетентності вчителів історії окреслив О.М.Петровський, директор Тернопільського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Про сучасні підручники історії та роботу Тернопільського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти з укладання та видавництва підручників і дидактичних матеріалів розповів кандидат історичних наук Ю.Ю.Свідерський. Досвідом вивчення історії рідного краю в загальноосвітніх навчальних закладах Тернопільської області поділився І.Я. Букавин, методист лабораторії суспільно-гуманітарних дисциплін Тернопільського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Викладач Чортківського гуманітарно-педагогічного коледжу імені Олександра Барвінського Г.Я.Ушій розповіла про формування предметних компетентностей студентів педагогічних ВНЗ І-ІІ р. а. під час вивчення історії України. Обговорювались питання інноваційних технологій у викладанні суспільних дисциплін, організація навчально-дослідницької діяльності учнів та позакласної роботи у виступах вчителів Н.І.Горин, Джуринська ЗОШ І-ІІІ ст., О.Ю.Андрухів, Росохацька ЗОШ І-ІІІ ст., кандидата історичних наук Р.В.Кульчицького, Чортківська ЗОШ І-ІІІ ст. №2, Ю.Ю.Кушнір, Чортківська гімназія імені Маркіяна Шашкевича. Безперечно, було і неформальне спілкування педагогів з усіх регіонів України. Зустріч стала вагомою складовою професійного збагачення вчителів історії, яким належить формувати у вихованців національну свідомість та самосвідомість на історичній правді минувшини і сьогодення.