У період з 22 по 26 лютого 2021 року в ЧГПФК проходив тиждень педагогічної майстерності викладачів філологічних дисциплін.
З метою заохочення коледжної родини до правильного спілкування українською мовою не лише в закладі освіти, а й у побуті, родині, у позаурочний час Пасічник І.О., Біла І.П., Герчак Л.І. спільно організували флешмоб до Міжнародного дня рідної мови під гаслом «А я пишу рідною так…» (мовний тюнінг), до якого з самого ранку приєдналися всі працівники коледжу та студенти-третьокурсники.
Короткі та інформативні відео про рідну мову, присвячені Міжнародному дню рідної мови, презентували студенти групи ПО33 разом з куратором Поселюжним Т.Б.
«Читання – це рух вперед!» – під таким гаслом Клим І.Г. разом із студентами груп СР4, ПО46, ПО45, ПО32, ПО34, ПО35, ПО22 запросила долучитися до читання вголос, підготувавши промовідео до відзначення цікавого й доволі молодого свята – Всесвітнього дня читання вголос.
Насичений тиждень заходами, присвяченими 150-річчю від дня народження Лесі Українки. Біла І.П. разом із групою ПО11 підготували випуск загальноколеджної стінгазети «Лесі Українці – 150». Лакіна С.Г. спільно із студентами академічної групи ПО22 запросила здійснити віртуальну культурологічну екскурсію «Єгипет у творчості Лесі Українки».
Шуригайло Н.О. та Волощук Н.В. разом з викладачем іноземної мови Стецишин І.В. виступили організаторами та ідейними натхненниками відеопроєкту «Світло Лесиної зорі» під хештегами #ЛесяУкраїнка, #150роківЛесіУкраїнки, #tvoye_slovo_lunaye_vobu_2021, #GlobalLesyaUkrainka2021, #читаємоЛесюУкраїнку, #Українка150. Неповторний та особливий світ Лесі Українки із відчуттям і розумінням глибокої філософічності презентували директор Р.І. Пахолок (авторська поезія) та викладачі коледжу Жара О.В., Безпалько О.М., Волощук Н.В., Шуригайло Н.О., Пасічник І.О., Біла І.П., Герчак Л.І., Обліжок Г.М., Яковлєва В.А., Федоришин О.О., Попадюк О.С. на сцені, що була оповита суцільною темрявою, окрім … Лесиного світла й слова.

Що таке інтеграція, яка мета інтегрованого навчання, форми реалізації міжпредметної інтеграції, приклади інтеграції навчальних предметів, переваги інтегрованого навчання – такі питання розкрито для студентів ІІІ курсу Безпалько О.М. та Швед Г.Я. на методичній годині «Мовно-літературний пазл». Усі учасники онлайн-конференції мали можливість створити «мовно-літературний пазл», використовуючи відеофрагменти інтегрованого уроку(Я досліджую світ + Українська мова + Математика), проведеного студентом-четвертокурсником Письменним Тарасом, який зараз проходить переддипломну практику в 2-А класі, разом із учителем ЗЗСО №2 Починок М.К.