Вивчення музично-теоретичних дисциплін – важливий етап професійного становлення вчителя музичного мистецтва та музичного керівника в закладах дошкільної освіти. Формування фахових компетентностей здобувачів освіти відбувається в процесі системного та особистісно-зорієнтованого підходу до організації навчального процесу. Здобуті теоретичні знання стають запорукою успіху в різноманітних галузях музикування та проведення уроків і занять.
Завдання діяльності: Формування ключових компетентностей здобувачів освіти на уроках дисциплін музично-теоретичного циклу та методики музичного виховання.
Циклова комісія музично-теоретичних дисциплін та методики музичного виховання об’єднує творчих та активних особистостей, які вивчають проблеми мистецької освіти, впроваджують різноманітні методи та прийоми навчання і виховання здобувачів освіти, опрацьовують сучасні підходи до організації дистанційного та змішаного форматів навчального процесу.
Члени комісії:
Гулей Євгенія Анатоліївна – голова комісії, викладач музично-теоретичних дисциплін, керівник педагогічної практики.
Задорожна Романа Романівна – викладач теорії музики, керівник педагогічної практики.
Корчак Володимир Анатолійович – керівник хорового колективу, викладач музично-теоретичних дисциплін, керівник педагогічної практики.
Остапчук Ірина Миронівна – викладач по класу фортепіано, викладач музично-теоретичних дисциплін.
Паскевич Надія Дмитрівна – викладач методики музичного виховання, керівник педагогічної практики.